Rabu, 5 Ogos 2009

RVT

kebelakangan ni..
entah ke mana hilngnya selera makan aku..
tgk nasi pun tkde selera nk mkn..
kalau dulu tk blh kalau tk mkn nasi dlm sehari
jadi menggeletar gtu..
harini lagi dahsyat hanya boleh makan sepotong kuih jer..
pastu tk mkn sampai thari,
tk rasa apa pun
kul 3.30 td try mkn mi goreng da rasa lapar skit,
tk penuh pun pinggan tu
pun aku tk blh nk habiskan..knp eh??
nk kata sakit,
tk ada rasa apa pun setakat ni
masih lg bertenaga..
atau ni penangan minum air flask quantum??
memgla antara fungsinya
boleh menurunkan berat badan..
tapi kalu betul ok jgk..
tadi pun puan GPK aku mula tegur
knp nmpk kurus skrg,
wah sampai org lain pun perasan nii..
memg pun aku timbg pg td nmpk mcm turun lagi.
ok jgk..
memg ni lah keinginan aku selama ni..
nk kontrol sendiri payah sgt..
jgn ada penyakit lain sudah.
maklumla usia pun dah menginjak ke 1 angka lg thn ni..
pelik..tk pernah2 mcm ni..
semalam aku dah ambil brg yg aku beli dr teman bisnes aku baru ni..
RVT (Resveratrol) drpd Fusion Excel jgk la..
sajer nk cuba pakai..
cara guna dia semburkn di bwh lidah je 2 kali sehari,
sebelum tido dn slps bgn tido..
nk tgk ape pulak keajaiban RVT nih..he3..
fungsinya untuk anti penuaan,
blh nampak muda 6-7 tahun dari usia sebenar..
dan blh menghilangkan lingkaran gelap bwh mata..
untuk minda pun blh..
emm..t aku try dulu..
ape2 perubahan lepas ni aku gtau semula la..

kpd pembaca blog yg berminat nk tau lg psl produk Fusion Excel ni,
silalah datang ke HQ di Petaling Jaya..
tiap mlm selasa ada buat Function dn presentation di sana..
waktunye 8.30 mlm..
ni alamatnye..
Jalan 222 Asection 51A PJ..
aku selalu jgk naik kl waktu tu..
t boleh la bertegur sapa di sana yer..

kpd yg tinggal di pahang..
Functionnya pd tiap hari jumaat
kul 8.30 mlm di kompleks dagangan indera mahkota, kuantan.
jumpa di sanaaa...;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan