Khamis, 11 Jun 2009

'DIA'

salamm...mlm nih aku nk cite tentg 'DIA'...
emmm...skang ni pon tgh dgr suria fm dlm ranc klik suria cinta,tgh siar lagu 'DIA' oleh harley...btl ke spelling nii??

'DIA' yg aku kenali masa mula2 'pkenalan' kami...
'DIA' yg aku mula tjatuh ati bila tgk muka sweetnya(masa tu memg cute sgt)...
yg buat jantung ati aku ni berdebar2 bila btemu..(selalula brtemu coz duk dkt jer...he3)
kalau nk cite pasal 'DIA' ni memg tk ckup 1 entry ni je...memg byk sgt kngn yg dilalui dgn 'DIA' niiii..

'DIA' yg mgajarku erti cinta,kasih, rindu, sayang, setia, jujur dn sgala yg sweet utk dikenang..
'DIA' juga yg pnh mbuatku mengalirkn air mata kesetiaan selama 4 thn!
tp...yg nii 'DIA' tk pnh tahu..'DIA' memg tk pnh tahu bhw aku pnh mderita krn 'DIA'...
krn aku tk pnh myatakn pd 'DIA' apa2...mgkn bg 'DIA' aku ok meneruskn hidup tanpanya..
(tp akhirnya aku tahu 'DIA' jg pnh kecewa spt aku..)kita sama2 kecewa hy krn slh fhm
hy shbt baikku yg mgetahui btapa deritanya aku...sgt hebt sahabtku itu krn benar2 dpt menyelami hati dn perasaanku ketika itu..terima kasih sahabatku...itulh kelebihan yg kau ada yg tiada pd org lain...

'DIA'...kisah antara aku dgn 'DIA' trlalu pnjg...on-off, on-off yg enth berapa kali...tlalu byk dugaan dn ujian yg dlalui..utk myatukn smula hati kami...tp ...sgalanya hy spt mimpi...sdr2 dah 16 thn kami tingglkn zmn manis itu!!tp ajaibnya, kami msh blh bhub sbg teman dn sahabat..mgkn kami lbh serasi dgn title bgini..wpun namanya tk pnh luput dr hati ini...tk pnh lekang dr ingatan...

'DIA' yg sentiasa ada di saat aku memerlukn...di saat aku dikecewakn, 'DIA' dtg memberiku semangat dn harapan...

namun adakala 'DIA' agak sukar difahami, yg tersurat dn tersirat di hati 'DIA'..
.biarlah..aku hy pasrah...aku ingin memberitahu 'DIA' bahawa aku sentiasa ada untuk 'DIA'...
sptmana 'DIA sentiasa ada untuk aku...

aku ingin mjd pndgr 'DIA' yg setia...aku ingin mjdi teman 'DIA' yg setia..
di saat suka dn duka 'DIA' ingin aku kongsikn brsama...

'DIA'...hati aku btl2 tersentuh skrg ni...dj sdg putarkn lagu 'FLORA CINTA'..mshkah 'DIA' ingat, lagu ini 'DIA' tujukn padaku suatu ketika dulu...

stlh ku hayati liriknya pada waktu itu barulah kufahami knp 'DIA' minta aku dgr lagu ini..'andai ada jodoh kita, tak akan ke mana2, pastikan sempurna harapan bersama..'mgkn itu yg ingin 'DIA' sampaikan pada ku waktu itu..sgt indah kenangan itu...

'DIA' terima kasih atas segala2nya...
terima kasih segalanya-lestari(semuanya lagu kngn kita dimainkn mlm ni)
mshkah 'DIA' ingat 'DIA' pnh mghadiahkn aku ka
set lagu niii???koleksi lagunya msh ada trsimpn dlm album kngnku...tulisan 'DIA' jg msh ada di situ...

'DIA'...izinkn aku abadikn sgalanya d sini...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan