Selasa, 16 Jun 2009

Quantum Pendant


PENGGUNAAN TELEFON BIMBIT BOLEH MENGURANGKAN 30% DARIPADA TENAGA DALAM BADAN KITA.

Satu kajian telah dijalankan, apabila dua buah telefon bimbit diletakkan secara bertentangan dan dihidupkan, kemudian diambil sebiji telur ayam dan diletakkan di antara kedua-dua telefon bimbit tersebut, dalam masa satu jam kemudian didapati telur ayam tersebut telah masak sepenuhnya!

Bayangkan apa terjadi apabila anda menggunakan telefon bimbit setiap hari. Ia menyebabkan badan menjadi lemah, mudah mendapat tekanan dan senang dijangkiti penyakit serius.

Pembunuh utama rakyat Malaysia adalah penyakit barah, menurut pakar, virus barah bergerak dengan kadar perlahan-lahan, loket ini mempunyai kadar kelajuan yang tinggi, jadi ia dapat menghalang sel barah dari terus merebak.

Setiap penyakit ada penawarnya, kita hanya berusaha dan berikhtiar untuk mencari penawar untuk menyembuhkan penyakit tersebut. Orang Islam percaya akan kejadian tanah, air, angin, api. Oleh itu, loket ini menjadi pelengkap kepada kesihatan
seseorang di mana tanah:lahar gunung berapi, air: air kristal, angin: udara oksigen, dan api: tenaga skalar.

Sekiranya anda sakit, anda mengambil ubat daripada doktor, ubat adalah perantaraan anda dengan Allah SWT, segala kesakitan dan kesihatan adalah datang daripada Allah yang Esa.

Sumber:Quantum Fusion Excel

Testimoni baru: Seorg sepupuku baru-baru ini terkena penyakit angin pasang. Dia telah mendapatkan rawatan di klinik dan doktor telah mencadangkn agar dia melakukan pembedahan. Kebetulan ibunya baru sahaja membeli brgn Quantum ini, dia cuba melakukan rawatan dgn menggunakan brgn Quantum dalam beberapa hari sahaja didapati penyakitnya telah sembuh dn dia sudah boleh bermain bola sepak seperti biasa. Katanya tk perlu buat pembedahan lagi sebab sakitnya dah hilang. Inilah keajaiban ciptaan yg Maha Esa. Setiap kejadian ada mengandungi hikmah dan rahsia yg tersembunyi. Manusia yg bijak akn menggunakan akalnya utk mencari dn mgkaji serta memanfaatkan pemberianNya dgn sebaik2nya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan