Selasa, 2 Jun 2009

LOKET KESIHATAN QUANTUM SAINS

Kajian para saintis dunia menerusi satelit mendapati lahar gunung berapi dari pergunungan Fuji, Jepun dan Jerman mengandungi 70 bahan galian semulajadi dari perut bumi yang menyamai kandungan air zam-zam dan madu lebah. Bahan mentah ini adalah hak milik Allah SWT. CiptaanNya yang terbaik dalam bentuk air adalah air zam-zam, madu:madu lebah, batu: batu skalar lahar gunung berapi.

Dahulunya lahar gunung berapi diambil untuk dijadikan bom atom, peluru berpandu dan rawatan kimoterapi kerana ia dapat mematikan sel kanser dan menyebabkan keguguran rambut, kuku menjadi hitam dan menjadi kecut kerana ia sangat panas. didapati hanya lahar gunung berapi dari Jepun dan Jerman sahaja sangat sesuai dengan suhu badan manusia iaitu 3 darjah celcius.

70 bahan galian ini dikombinasikan dengan cahaya ultra-ungu pada lapisan pertama iaitu cahaya matahari pada pukul 3-4 pagi menggunakan Teknologi Nano Jepun seterusnya dijadikan loket supaya dapat dipakai pada mana-mana bahagian badan. Loket ini adalah bahan semulajadi dan tiada kesan inframerah&mempunyai tenaga semulajadi selama 200 tahun.

Menurut kajian Laporan Barron, Tenaga Elektrik terbaru dijumpai pada 2003-2006 dipanggil "TENAGA SKALAR" . apabila loket Quantum Sains ini diletakkan pada air mati, air tersebut akan diprogramkan menjadi "AIR KRISTAL". apabila air kristal ini masuk ke dalam badan kita, ia menyerap vitamin yang perlu dan mengeluarkan bahan yang tidak diperlukan melalui perkumuhan, pernafasan dan peluh.

Loket ini boleh menyerap tenaga alam, kelajuannya lebih laju daripada cahaya matahari, cahaya kilat, cahaya lampu, kelajuan bunyi atau kelajuan iblis dan syaitan. Kelajuan cahaya matahari ke bumi disekat dalam unit nanometer (nm), jadi kelajuan cahaya ialah 4nm, kilat 7nm, syaitan dan iblis 2-3nm manakala skala 12nm. Sewaktu lahar gunung berapi ini meletus, ia menarik seluruh tenaga alam "oksigen", di mana ia menukarkan tenaga elektromagnetik kepada elektrokimia.

Sel dalam badan kita boleh merawat penyakit secara semulajadi, penggunaan ubat adalah untuk kesan sementara kerana ia mengandungi bahan kimia dan dadah. Badan sakit disebabkan terdapat lebihan asid dalam darah, tahap kolestrol tinggi menyebabkan saluran darah mengecut atau penggumpalan darah merah dan darah putih sekaligus menyebabkan sistem peredaran darah terganggu. 70%-80% badan kita terdiri daripada air, loket ini boleh menyerap tenaga sekeliling kita dan diprogramkan kepada air yang terdapat dalam badan seterusnya melancarkan sistem peredaran darah kita.

Jadi apabila kita memakai loket ini, badan kita serta merta penuh oksigen, oleh itu, otak kiri dan kanan menjadi seimbang menyebabkan anggota badan menjadi seimbang walaupun kita berdiri dengan hanya menggunakan sebelah kaki sahaja.

Terdapat beberapa demo yang perlu anda cuba (keseimbangan, kekuatan,fleksibiliti, telefon bimbit) untuk membuktikan tenaga skalar ini wujud.

Tenaga ini boleh merawat penyakit-penyakit fizikal seperti sakit jantung, lumpuh, kencing manis, darah tinggi, gout, barah, lelah, migrain, sakit sendi, lemah tenaga, kurang keyakinan diri dan kemurungan. Dari segi mental, tajam daya penglihatan, kuat deria rasa, jelas pendengaran, kuat deria bau dan pernafasan yang sihat. Emosi boleh menjadi tenang, tiada tekanan, tiada sifat panas baran, otak boleh berfikir secara waras kerana kedua-dua bahagian otak telah seimbang. Dari segi spritual, ia boleh merawat penyakit misteri seperti histeria atau dirasuki makhluk halus kerana ia boleh menghalang gangguan makhluk halus.

Fakta menunjukkan 80% penyakit berpunca daripada usus dalam badan kita, jadi apabila kita minum air yang telah dicaskan dengan loket ini, proses detoksfikasi akan berlaku iaitu pembuangan bahan yang beracun dari dalam badan. Jadi badan akan menjadi ringan dan otot-otot akan menjadi tegang dan akan mendapat awet muda secara semulajadi. Ia juga memberi perlindungan semulajadi dengan menyekat gelombang radiasi yang dikeluarkan oleh peralatan elektronik seperti telefon bimbit, komputer dan sebagainya.

sumber:Quantum Fusion Excel

Testimoni drpd family sendiri:
Acik-sebelum guna, mata alah kepada silau cahaya matahari, sejak guna air dari flask Quantum iaitu dengan menyembur ke dalam mata selama sehari semalam sahaja secara berterusan, keesokan harinya didapati matanya dah boleh melihat dengan jelas walupun dalam keadaan panas terik dan paling menggembirakan acik tdk perlu menggunakan cermin mata silau lagi!

k.ngah- menghadapi masalah yang sama dgn acik dn tdk blh drive mlm, sejak guna dh blh drive mlm dn tk guna cermin mata silau lg. jg menghadapi masalah sakit tumit krn kerja yg memerlukan beliau berdiri sepanjang masa, sehari minum air flask, esoknya dah ada perubahan, dh tk sakit tumit lg

pengalaman sendiri: menghadapi masalah kurang bertenaga jika memandu jarak jauh, sejak guna produk ni, berulang alik kl ktn dh jadi perkara biasa walaupun memandu sendirian!skrg makin seronok memandu proton persona kesayanganku...alhamdulillah segalanya dengan berkat pertolongan dan izin Allah Taala.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan