Selasa, 2 Jun 2009

LOKET QUANTUM SAINS

Tenaga adalah sesuatu yang berterusan dan abadi tetapi ia boleh dilakukan transformasi (pengubahan). sewaktu tempoh pengubahan ini, sebahagian daripada tenaga akan ditukar kepada haba bagi mengekalkan keseimbangannya. haba yang terhasil kemudiannya mesti disebarkan menerusi proses seperti pancaran (emission) astau radiasi dan sebahagiannya ditukar kepada tenaga.

Tubuh manusia terdiri daripada 60 trilion (ribu bilion) sel iaitu satu fenomena asas kehidupan manusia. perlakuan dan aktiviti manusia memerlukan tenaga. sumber utama tenaga terbit daripada tenaga yang terhasil menerusi aktiviti ATP dalam air (cellular water). sel tubuh yang baru berupaya meningkatkan metabolisme yang meningkatkan kecekapan fungsi ATP. sewaktu proses pengeluaran semula tenaga dan pencernaan zat, bahan buangan toksid dihasilkan. bahan buangan toksid yang tidak baik untuk kesihatan akan seterusnya dihapuskan menerusi proses pernafasan, perpeluhan dan perkumuhan (membuang air kecil dan besar) menerusi sistem organ tubuh. oleh itu, nafas orang yang sihat biasanya segar kerana air kencing mereka jernih dan bersih dan najis mereka lembut. loket Quantum Fusion Excel merupakan satu medium tenaga berasaskan galian. ia mempunyai ciri sinergi. ia berupaya menyerap tenaga haba dan dengan serta merta mengubah tenaga tersebut kepada bio-tenaga. Bio-tenaga mampu meningkatkan aktiviti molekul-molekul air dalam organ tubuh. ini akan membawa kebaikan kepada fungsi metabolik tubuh, memperbaiki sistem edaran darah dan seterusnya membantu mencapai fungsi penjagaan kesihatan holistik. sinaran ultra-ungu (ultra-violet rays) adalah satu-satunya tenaga semulajadi yang mampu diserap oleh tubuh manusia menerusi tisu kulit yang menukarnya kepada vitamin D.

Oleh itu, tenaga alam maya (cosmic energy) yang lain hanya boleh diserap oleh tubuh menerusi medium (perantara) yang lain. Loket Quantum Fusion Excel, melalui kesan sinerginya, menyerap gelombang elektromagnetik bio-tenaga bagi tujuan ini. Kajian-kajian telah membuktikan bahawa tenaga ini berupaya menstrukturkan molekul air kepada gugusan-gugusan (himpunan molekul) yang lebih kecil. Dengan ini, berlaku peningkatan fungsi bio-kimia yang berkaitan dengan aktiviti air dalam tubuh dan memperkuatkan fungsi metabolik benda bernyawa. Tubuh manusia terdiri daripada 65-70% air dan oleh itu, air memainkan peranan yang sangat penting dalam kehidupan manusia.

Sumber:Quantum Fusion Excel

2 ulasan:

  1. Assalamualaikum. tolong call saya, nak tanya pasal pendant 0129700836

    BalasPadam
  2. waalaikumussalam en manterra..insyaAllah

    BalasPadam